עיצוב חדרי ילדים

עיצוב חדרי ילדים

חברת סננס – המרכז לעיצוב הבית, מציעה תחת קורת גג אחת פתרונות איכותיים ויצירתיים לעיצוב חדרי ילדים. אנו מתמחים בייבוא ובשיווק פרקטים מכל הסוגים, חיפויי קירות ואריחי ריצוף בשלל עיצובים מרהיבים, ומבחר עצום של מוצרי עיצוב לבית ולמשרד.

באולמות התצוגה של סננס (SananeS) תוכלו להתרשם מעיצובי חדרי ילדים ומשלל פריטים המאפשרים לכם להגשים חלום ולעצב את חדר הילדים בדיוק כפי שרציתם, בהתאמה לגיל הילד ולמאפייניו הייחודיים, כמו גם לטעמו האישי. אנו מציעים פתרונות חדשניים ומתקדמים לעיצוב חדר הילדים בביתכם, בין השאר פרקטים מיוחדים בעיצוב מרהיב לחדר ילדים, שטיחים בשלל גדלים ועיצובים מקוריים, וילונות, טפטים, מדבקות קיר של מיטב המותגים ועוד.

טפט מעוצב או צביעת קירות?

כאשר מתכננים לעצב את חדר הילדים יש לשים לב לפרמטרים רבים, בראש ובראשונה מגבלות התקציב. מומלץ להיעזר בילד או בילדה כדי לעצב את חדרם, לבטח תופתעו לגלות אבל הילדים של היום יודעים בדיוק כיצד הם רוצים לעצב את החדר שלהם, והם יכולים לבחור אתכם טפטים, מדבקות קיר, רהיטים, מוצרי טקסטיל וגוון לצביעת הקירות.

הורים רבים תוהים האם כדאי לעצב את החדר באמצעות מעט צבע על הקירות או שמא להדביק טפטים. למעשה, אפשר לשלב בין צביעה דקורטיבית לפתרונות יצירתיים כמו מדבקות קיר וטקסטורות שונות, ואפשר גם לבחור קיר אחד דומיננטי לצביעה בגוון ססגוני ונועז, או לטפט מעוצב.

כדאי לדעת כי צביעת קירות נחשבת לפתרון נוח וזול יחסית, אפשר לחסוך עלויות ולצבוע לבד את חדר הילדים, אך עדיף להזמין צבעי מקצועי, במיוחד אם מעוניינים בצביעה דקורטיבית. חשוב לוודא כי הצבעי משתמש רק בצבעים ידידותיים לסביבה ללא רעלים מסוכנים. עם זאת, טפטים נחשבים לבחירה מצוינת, הם מתאימים לחדרי ילדים ויש שלל דוגמאות וגוונים לבחירה. לכן, אתם זוכים לקשת רחבה של אפשרויות עיצוב בהשוואה לצביעה רגילה של קירות החדר בלבן ובגוונים אחידים אחרים.

בעבר הלא רחוק הטפטים נחשבו לטרנד חם בעולם עיצוב הבית, בשנים האחרונות הטפטים חזרו לאופנה, וניתן לראות אדריכלים ומעציב פנים רבים המעצבים חדרי ילדים באמצעות טפטים בשלל דוגמאות מעניינות ומקוריות. ישנה אפשרות גם להדפיס על הטפט תמונות מטיולים ומרגעים שונים בחיי המשפחה והילד, פרטים נוספים אודות טפטים מעוצבים בהתאמה אישית ניתן לקבל באולמות התצוגה שלנו.

ריצוף החדר

רגע לפני שאתם בוחרים טפט, תמונת נוף ומדבקות מיוחדות של דיסני ודמויות אהובות על הילדים, כדאי להתחיל בפרויקט עיצוב החדר באמצעות בחירת פרקט עץ או סינטטי. לחדרי ילדים ניתן להסתפק בפרקט למינציה איכותי הנראה בדיוק כמו פרקט עץ טבעי. פרקט למינציה עמיד יותר, רגיש פחות לשריטות ולרטיבות, קל לנקות אותו והוא אינו דורש תחזוקה מיוחדת.

פרקט בחדר הילדים תורם למראה אלגנטי וייחודי, יש מגוון דגמים של פרקט למינציה באיכות גבוהה, הפרקט מקנה אווירה חמה וביתית יותר, הוא משתלב עם הרהיטים ומספק שכבת הגנה נוספת במידה והילד נופל על הרצפה בזמן משחק. כמו כן, פרקט מוסיף שכבת בידוד, וכך בחורף אפשר לשבת ולשחק עליו יחפים, ללא כל חשש.

מוצרי טקסטיל לחדרי ילדים

כדי להשלים את עיצוב חדר הילדים, ולאחר שבחרתם פרקט חדש וטפט לקירות, כעת תוכלו לבחור בקלות מוצרי טקסטיל כמו וילונות מעוצבים, שטיח יפה בעיצוב מרהיב ומקורי, כריות, פוף צבעוני וכדומה. בנוסף, כדאי להשקיע בגופי תאורה מעוצבים להשלמת המראה וליצירת אווירה הרמונית בחדר הילדים.