טרנדים לעיצוב הבית

טרנדים לעיצוב הבית

מדי שנה אנו נחשפים לטרנדים החמים ביותר לשנה הקרובה בעולם עיצוב הבית. הטרנדים הבולטים בשנת 2024 הם הצבעים העמוקים יותר כמו סגול, כחול, ורוד עתיק, ירוק מרווה ואמרלד, הן לצביעת קירות הבית והן לבחירת רהיטים ומוצרי טקסטיל. אלו צבעים דרמטיים התורמים לאווירה מרגשת ורומנטית יותר בסביבת המגורים. כמו כן, בין הטרנדים החמים לעיצוב הבית בשנת 2024 ניתן למנות פתרונות הצללה חדשים כמו וילונות חוץ, טפטים עם טקסטורות מעניינות, חיפויי קיר בשלל עיצובים מקוריים וחדשניים, שטיחים מחומרים מטבעיים בעלי טקסטורה מיוחדת ועוד.

כמו כן, בשנת 2024 מעצבי הפנים מוסיפים פריטים מקוריים ואמנותיים לעיצוב הבית של מעצבי העל כמו ורסאצ'ה, קוואלי, ג'יאן פרנקו פרה ואחרים. לאחרונה החלו מעצבי האופנה הידועים להלביש גם בתים.

מקרבים את הטבע לסביבת המגורים

אחד הטרנדים הבולטים בעולם עיצוב הבית הוא שימוש הולך וגובר בחומרים טבעיים, ניתן לראות מעצבי פנים ואדריכלים מובילים משלבים בעיצובים שלהם פרקט עץ גושני או תלת שכבתי במראה יוקרתי וטבעי יותר, חיפויי קירות מחומרים גלם טבעיים כמו אבן, שעם, בריקים וכדומה.

השנה אנו רואים שימוש נרחב יותר בחומרים טבעיים בעיצוב הבית, במקום המראה המינימליסטי של בטון מוחלק ורהיטים בגוון בהיר, השנה הטרנד החם הוא עיצוב פנים באמצעות שילובים מעניינים של חומרים טבעיים, בין השאר במקום שטיחי הפרווה שהיו הטרנד החם בשנה הקודמת, כעת השטיחים עשויים בעבודת יד מצמר ומחומרים ממוחזרים, כך גם הווילונות, מוצרי הטקסטיל לחדרי השינה ועוד.

בעקבות טרנד החזרה לטבע הולך וגובר השימוש גם בפרקטים, בעיקר מעץ מלא. כדי להוזיל עלויות אפשר להתקין פרקט למינציה עם הדפס טבעי שנראה בדיוק כמו הדבר האמתית, אך זהו פרקט עמיד יותר וקל לתחזק אותו. 

חיפויי קירות ואריחי ריצוף

השנה גם טפטים מעוצבים חוזרים לאופנה, בחדרי שינה ובסלון אפשר לבחור קיר דומיננטי ולהתקין עליו טפט מקורי כמו תמונת נוף או עיצוב אחר. עם זאת, אחד הטרנדים הבולטים השנה הוא שימוש בטפט מעוצב המודפס ונראה כמו אריחי הריצוף הרגילים מסוג טראצו. אפשר לשלב גם וילונות במראה דומה, מצעי מיטה, כיסוי לכריות ופריטי נוי מתאימים.

בנוסף, במקום צביעה דקורטיבית בוחרים טפט בגוונים דרמטיים עם טקסטורות מעניינות, למשל טפטים בגווני כחול או ורוד עמוק, ירוק מרווה, סגול וכדומה, עם טקסטורות מעניינות. 

וילונות חוץ לעיצוב הבית

בין הטרנדים החמים לשנת 2024 בולטים וילונות חוץ דקורטיביים, מאחר והבתים שלנו חכמים יותר נהוג להתקין וילון חוץ חשמלי בו ניתן לשלוט בקלות מתוך הבית או מרחוק. וילונות חוץ נחשבים לפתרון הצללה איכותי וחדשני, הם מסננים את קרינת השמש ומאפשרים לאור טבעי לחדור פנימה. יש קשת רחבה של דגמים, ביניהם וילון גלילה חשמלי במבחר גוונים לבחירה ובמראה טבעי ומרשים.

מעצבי האופנה חודשים לעולם עיצוב הבית

בשנים האחרונות החלו מעצבי אופנה להציע קולקציות חדשות של פריטים ואביזרים לעיצוב הבית. מעצבי העל הבינו כי ביכולתם להלביש לא רק אנשים אלא גם בתים, זהו שוק חדש עבורם, והשנה ניתן להתרשם מקולקציות חדשות ומרהיבות ביופיין של מעצבים מוכרים ופופולריים.

כדי להתרשם מפתרונות ומרעיונות עיצוב מלהיבים ומקוריים  הנכם מוזמנים לבקר באולמות התצוגה של חברת סננס. כך תוכלו להתרשם מקרוב בטרנדים החמים ביותר השנה, אפשר גם להזמין פריטים לעיצוב הבית באתר.